Mijn website

Mijn kaarten zijn te koop via www.sonjakaarten.webklik.nl. Kerstkaarten staan op www.kerst-kaarten.webklik.nl

05 november 2011



Ik heb nog een paar kaartjes gemaakt;)
De middelste heb ik gemaakt naar een voorbeeld dat staat op http://www.kaartenvanpetra.nl/.
De mal die ik er bij gebruikt heb is de PD0007
Het is niet precies dezelfde geworden (ik had een foutje gemaakt.....ssstttt) maar ik vind hem wel mooi;)
En......ik zag net dat er een restje van dubbelzijdige tape op de kaart ligt:(
Ik heb het er af gehaald, maar goed, de foto was al gemaakt;)

En de onderste kaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld van een kaart in de Hobbykamer.
Daar was gebruik gemaakt van een stempel maar die heb ik niet dus ik heb er een arrenslee en Rudolf het rendier voor gebruikt.
Er zitten héél veel strass steentjes op de kaart;)

5 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Je kaartjes zijn weer super mooi geworden.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn weer prachtig Sonja!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Sonja, wat mooie kaarten weer! Ik lig stil momenteel, ik heb wel wat gemaakt maar het is nog niet af. Kom er niet aan toe.

    Zie je maandag.
    Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja

    Wat een prachtige kaartjes.
    Voor mij zijn het echt drie JUWEELTJES.
    Heb verder een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Sonja wat mooi!
    Bij de laatste kaart vind ik het bijzonder dat de tekst van de arreslee en het hertje doorlopen in het deel wat eronder zit, dat geeft een leuk effect.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen