Mijn website

Mijn kaarten zijn te koop via www.sonjakaarten.webklik.nl. Kerstkaarten staan op www.kerst-kaarten.webklik.nl

16 september 2012





Ik ben weer begonnen met Kerstkaarten, had er nog maar 16 af dus het werd tijd;)
Nu zag ik op het Hobbyjournaal kaarten met een gehaakte rand er langs.
Ik dacht leuk, dat moet ik ook eens proberen.
Het zijn heel eenvoudige kaarten maar ik vind ze wel leuk geworden;)
Eigenlijk wilde ik met witte draad haken maar er lag alleen oranje/bruin en blauw in de hobbywinkel.
En omdat ik persé nu wilde beginnen heb ik maar voor de oranje/bruine gekozen;)
Ik heb maar 1 rand er om heen gehaakt en dat komt door de volgende 2 redenen;)
Ik ben pas begonnen met haken dus ik kan nog niet zoveel steken, en.........dit is met superdun garen gemaakt (haaknaald nr.1), als ik er nog een rand omheen zou willen maken, dan zie ik niet waar ik de haaknaald in moet steken haha.
Maar goed, wie weet komt dat nog;)

2 opmerkingen:

  1. Je zegt wel mooi dat ze eenvoudig zijn je kaarten, maar je hebt er wel veel werk van hoor! Dat haken is zomaar niet klaar!

    Je kaarten zijn toppie, maar dat wist je al, hihihihihi.....

    Leuk dat je weer op je blog bent!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Ik zie opeens weer "leven" op je blog! Leuk dat je weer blogt. Hoe gaat het met jullie?
    Leuke kaarten heb je gemaakt hoor.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen